life is hard

dagen har varit slapp;
fysik- matteprov
so
lunch-äckligt
matte-ester & johan gjorde lekar
spanska
Sen drog jag och emilia in till stan.Chillade runt och kollade efter snygga killar,hihi.Hittade inget men Emilia hittade en present till sara som fyller på söndag tror jag ? grattis iaf :) Jag kanske drar in till stan imorgon en sväng med mamma ,tänkte kolla efter sol glasögon,gjorde det idag men jag köpte inte,vad tänkte jag? Mamma ska nog kolla efter något hon ska ha på sig på någon fest imorgon så jag åker ner till kusinerna och har ff (h)
Är mycket trött och orkar tyvärr inte skriva mer,ses.

fick bli en slump bild ,suddig dock men bättre än inget .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0