to the end

hej och välkomna till min super fina blogg som jag ska fixa någon dag.

felicia har sovit hos mig idag.på morgonen försökte felicia lära mig att dricka kaffe men hon lyckades inte,så det får vi ta någon annan dag .vi har inte gjort så mycket, har mest suttit vid datorn och haft det bra. Jag har funderat på om jag kanske ska börja spela gitarr igen, är lite osäker. Har tidigare spelat gitarr i ungefär 2 år, men har haft ett litet uppehåll.



felicia ska åka hem snart för hon ska träna lite bugg med bea och erik. Själv ska jag bort till tallboda, får se vad vi hittar på där.Efter det blir det väl hem och slappa ,ska försöka slänga in ett inlägg då också.


Kommentarer
Postat av: felicia:)

Super fin blog, super fin klänning och så en superfin amanda.. det kan inte bli bättre ( L )

2010-01-03 @ 20:54:08
URL: http://feliciaalarson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0