fredagsmys

nu är det slut på veckan det är dags för fredags mys!

äntligen fredag, och humöret är på topp. glömde nycklarna hemma idag så jag och eleonora delade skåp, väldigt mysigt tyckte vi... var ensam hemma när jag kom hem så jag kom ju självklart inte in heller! så farfar kom och hämtade mig och så hade vi det mysigt , åt fika och pratade.senare kom också farmor hem och visade lite nya kläder , mycket fina! :) åkte hem för ett tag sen och nu sitter jag här helt ensam men jag är endå rätt så glad,konstigt nog. jag hatar att vara själv men snart kommer väl mamma och gör mig sällskap, imorgon kanske det blir att träffa fia. får se vad hon har planerat.nu ska jag snart äta tacos och ha det bara skönt.

får bli en sommar bild på felicia larson, både sommaren och felicia är saknade!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0