du lyser upp min dag som stjärnorna lyser upp om natten

har inte skrivt om helgen så jag gör det nu lite kortfattat..

lördag:
dagen tillbringades med fia hela dan.vi såg på tvn , datan och var ute såklart i det fin fina vädret!
drog till linghem ett tag , åkte hem typ vid nio halv tio , när vi kom hem myste vi med filtar & såg på film. sov hos henne sen.

söndag:
vaknade rätt så tidigt åt frukost och sen drog jag hem, har ju prov imorgon & spanska läxa också..
kanske ska träffa fia lite senare idag får se hur det blir har ändå rätt mycket kvar av mitt pluggande. Mamma står just nu och lagar mat med musik, ska väl ta en paus och hjälpa henne lite, det är ju roligare än prov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0