you got me

idag är det ingen vanlig dag utan idag är det min farfars födelsedag ,hurra hurra :)
jag älskar dig,du är bäst!

som sagt så var det ju såklart skola idag med, hade fysik prov ,hoppas det gick bra.det kändes okej iallafall.har precis duschat och kollat på andra avenyn, missade det i onsdags.ikväll ska jag bort till farfar och farmor och
 äta mat, och ha der trevigt.imorgon ska jag till fia och fyra henne och hennes pappa. det känns faktiskt som om alla fyller år i februari i min kära släkt.en iallafall det kommer bli en härlig helg , för jag har inte träffat fia på typ två veckor, det känns som en evighet eftersom vi annars brukar ses varje dag.
kommer också självklart ta kort i helgen ,dom kommer senare .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0