underbar och älskad, E'

gårdagen blev mer än lyckad , hittade en bh, emilia hittade ett leppglans. åkte hem till mig med mamma och stannade på vägen och köpte pizza. tjockade oss med annat gott under kvällen ,kollade på tvn.ngn busringde också har ingen aning om vem ? men iaf en lyckad kväll, sov i typ 12 timmar. det blev en lunch frukost. har kollat på en film, just about the women, mycket bra film om jag får säga det. har också bakat, haha inga komentarer om det. emilia åkte just hem och jag sitter här med mamma och eric och kollar på lilla kycklingen , väldigt bra! haha.

gammal bild på mig och emilia <3


Kommentarer
Postat av: en beundrare

tack hjärtat !!



JAG ÄLSKAR DIG BÄSTAVÄN !<3

2010-02-20 @ 20:56:40
Postat av: anonym

snygg :D

2010-02-20 @ 21:36:34
Postat av: anonym

alltså den till vänster, den ljushåriga ,är det du?:D

2010-02-20 @ 21:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0