ny vecka igen

helgen gick för snabbt.lördagen spenderade jag med sofia, anna och eric. var och åt hos farmor,kollade på robinsson och åt lite snacks.senare på kvällen sprang vi ner till anna och fia, såg på skräck film.eller ja dom såg jag bara blundade hela filmen typ..hehe.åt ännu mer med onyttig och spelade något roligt spel! alla föräldranrna var på någon fest så vi hade ff.åkte hem vid två någon gång sen låg jag och mamma och kollade på någon slags gala till klockan fyra.sen på söndagen ängnade jag dagen till att plugga och sova.

idag var det ju måndag igen och det innebär ny vecka. hade matte prov idag, gick sådär får se hur resultatet blir.På fredag har jag spanska prov, sitter och pluggar det nu.imorgon börjar dansen igen och det gillar jag:)

r.i.p mannen som dog i linghem imorse.. :(!

Kommentarer
Postat av: jennifer

håller med helgen gick för snabbt;)

2010-02-03 @ 18:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0