hey boy


måste bara säga vilken toppen dag det har varit! är nöjd till 110 %.
blev först att gå på stan lite med mamma & erc och farmor. Farmor gick iväg och träffade en kompis rätt snabbt så vi gick vidare, eric hittade en skjorta och lite kalsonger, jag hittade dessverre inget. Men mamma och jag kanske ska på stan på fredag igen. Klockan två blev det bio , avatar ,mycket bra tyckte jag , har längtat efter att få se den för alla har sagt att den ska vara så bra och dom hade rätt!! efter bion mötte vi pappa och bowlade, gud vad kul det var!! kom sist men någon måste ju komma sist...
kom precis hem och har tagit en varm dusch, har smörjt in mig man blir ju så torr nu mitt i snöovädret! ska snart äta lite soppa och vitlöksbröd, mums.

tryck på bilderna *
   
   
  
sådär allihopa blandade på denna sköna dag :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

rolig dag :)

2010-02-24 @ 09:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0