god morgon

nu är klockan tjugo i åtta och snart ska jag dra iväg till bussen, jag är fortfarande väldigt trött men det går väl över snart skulle jag tro.vädret ser inte så frästande ut, snö över allt och nu snöar det ännu mer! Idag kommer jag få spendera dan åt läxor, jag var ju lite slö igår så det måste jag ta idag, imorgon är det äntligen fredag!! Då spenderas dagen med världens bästa emilia staaf <3
Hinner nog inte skriva ett inlägg ikväll, jag måste ju som sagt plugga.. får se hur dagen slutar och om något roligt händer ,man kan ju bara hoppas!
jusste,kom på att jag hade so prov, gick bra, 42/42 alltså alla rätt, det gick också lika bra för eleonora ,jag är stolt över oss ! :D


Kommentarer
Postat av: gunnarsson

so prov?

2010-02-18 @ 18:12:25
Postat av: -

fin är du <3

2010-02-22 @ 09:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0