bye bye

hann inte skriva igår när jag kom hem från kusinerna ,var så grymt trött somnade först med alla kläder på! det kan man ju inte göra.. men iaf vi fick äntligen träffa fridas nya kille idag, jag tror han blev godkänd av alla ;) haha.. vi åt ju såklart god mat och tårta. pratade och såg på melodifestivalen , efter det såg vi på något som jag inte kom på vad det hette men den var bra iallafall! en mycket bra kväll måste jag säga :)

och idag söndag ska jag ta det lungt kanske fräsha upp mig lite och träffa eleonora , skulle fixa något viktigt. för just nu sitter jag i pyjamas och äter frukost, mysigt.

så här såg jag ut igår.



Kommentarer
Postat av: frida danielsson

Sv: Hahahaha aa visst äre :P

2010-02-07 @ 10:47:10
URL: http://fridadanielzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0