är man stor måste man vara snäll

hade mitt spanska prov idag , vet inte hur det gick det är väl bara hoppas på det bästa antar jag. Hade grymt mycket snöbollskrig idag , och jag är alltid lika klantig och ramlar själv utan att någon rör mig , måste bättra mig på det.

efter skolan drog jag och min saknade emilia in till stan ,vi åt och pratade sjukt länge. gick lite på stan hittade en liten present till mamma kunde inte låta bli, för hon är så bra! :) kom nyss hem och har pratat med min lilla eleonora, mycket trevligt måste jag säga! nu sitter jag och kollar på let`s dance och senare blir det att kolla på sol sidan ,hörde att det skulle vara bra. det blir helt enkelt en mys kväll.

min fina present till min lilla mamma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0