fly like you do it

har haft fullt upp och har inte hunnit skriva,stack hem till emilia i fredags.Vi såg på tvn,spelade monopol(hon vann men jag vann idag faktiskt!) och självklart hade vi massvis med godheter att prata om,vi tänkte se på bio men den filmen vi ville se gick inte förrns imorgon så vi ska ses snart igen och då blir det bio och mys som gäller :)


Sen jag kom hem har jag bara tagit det lungt,kollar just nu på körslaget(jag hatart) men nu undrar ni ju säkert varför jag kollar på det om jag nu inte gillar det, men det finns ju inget annat(hihi,har inte kollat men jag vill ju umgås med min "älskade" bror....) Vädret har varit underbart idag ,sol och allt det känns att det börjar bli vår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0