alla sagor slutar inte alltid lyckligt

I går hann jag inte skriva något för att då hängde Eleonora med hem, men vi var tvungna att plugga både matte ,so och annat tråkigt.Men det blir roligare att plugga tillsammans har vi kommit på! Nu har jag precis kommit hem från en jobbig skoldag.Stackars Ester som knappast kan prata,lilla gumman. Men nu måste jag kolla på Engelskan har prov imorgon men man kan inte träna på det för det är typ ett prov där man ska se hur mycket man kan tror jag? men ska väl iaf kolla lite snabbt.Ingen dans ikväll,är förkyld.

gammal bild dock ,men nya bilder kommer i slutet av veckan skulle jag tro :)


Kommentarer
Postat av: Din mördare

NAEË....!! Nu är du verkligen död amanda , INTE lägga upp sånna bilder på mig!!!!

2010-04-18 @ 20:18:01
Postat av: svar till:Din mördare

haha, eleonora man fattar ju inte att det är du heller....:p

2010-04-19 @ 17:27:20
URL: http://hanamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0