a beautiful thing

Förlåt för dålig uppdatering,helgen är grymt lyckad.Emilia och jag gick på stan i fredas äntligen är min döskallering min,jag är kär.Hittade en tröja på rean,köpte också present till johan & eleonora.När vi kom hem hade vi en spa kväll,bastade, badade bubbelbad och målade naglarna.Kusinerna kom också på besök och jag fick en fin tröja,tack♥ På lördagen väckte Eric(min lillebror) oss klockan 6 på morgonen för att vi skulle åka till jönköping,Eric skulle nämligen tävla och då satt såklart Emilia och jag där bänkade.Han kom 6a av 18st ,jag är en mycket stolt storasyster! Vi kom hem vid två tiden och det blev det att vara barnvakt till Frida och Ellen ,vi spelade spel kollade på film och var ute i solen.Lite senare på dagen kom Gintas(min pappas kompis från litauen)Så då blev det att snacka engelska.På söndagen kunde vi ha sovit hur länge som helst men då såklart så vaknade vi vid halv 8.Söndagen blev bara chill och kolla på avatar som vi fick av Gintas när han kom.När Emilia hade åkt hem blev det att åka till Ljungsbro och dansa :)





Kommentarer
Postat av: emiliastaf

jag älskar dig,jag kan verkligen inte förklara med ord hur mycket du betyder för mig.

2010-05-02 @ 20:44:54
URL: http://emiliastaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0